niedziela, 24 lipca 2016

Kolorowe pastele czyli hybrydowy manicure na lato


PODPIS
Lato w pełni więc postanowiłam stworzyć na paznokciach coś równie słonecznego i dodającego energii jak pogoda za oknem. Tym razem postawiłam na kolorowe pastele.

Z niewielkiej kolekcji, którą posiadam wybrałam trzy kolory, które moim zdaniem najbardziej wpisały się w klimat lata.  Na najmniejszy i wskazujący palec powędrował żółty, słoneczny kolor z Semilac o nazwie Banana (nr 023)
. Kciuk i palec serdeczny ozdobiłam delikatnym różem Pink Peach Milk (nr 047), a na środkowy położyłam kolor Caribbean Sky (nr 072).

Kilka słów o lakierach

Jeśli chodzi o pigmentacje to większość z tych kolorów spisuje się dobrze choć nie są to lakiery, które będą idealnie kryć po jednej warstwie. Najlepiej kryje hybryda o nazwie Banana. Tu już dwie warstwy wyglądają całkiem fajnie. Pink peach milk potrzebuje przynajmniej trzech warstw, natomiast Caribbean sky jest z tej trójki najsłabszy w kwestii krycia. Jest zdecydowanie bardziej transparentny z delikatnym zabarwieniem.
Żeby cały manicure wyglądał jak najlepiej nałożyłam trzy warstwy lakieru żółtego, podobnie postąpiłam z kolorem różowym a morski nałożyłam i utwardziłam czterokrotnie. Efekt końcowy bardzo mi się spodobał i myślę, że taki zestaw jeszcze zagości na moich paznokciach.

Niżej kilka zdjęć gotowego manicure.


Jeśli lubicie taki delikatny manicure to serdecznie zapraszam do testowania go na sobie. Mam nadzieje, że przypadnie Wam do gustu i choć trochę zainspirujecie się tym wpisem. Dajcie znać co o nim myślicie ;)


Pozdrawiam
PODPIS

19 komentarzy:

  1. Przepiękne kolory *.* wspolna obserwacja ? zapraszm :) http://pinklips666.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda bardzo fajnie :) ja od poniedziałku zaczynam testować hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę udanej pierwszej próby :) jestem pewna, że zostaną z Tobą na dłużej ;)

      Usuń
  3. Cudowne kolorki <3 Ja tym razem postawiłam na miętę z efektem syrenki, też miałam ochotę na pastele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł :) na lato takie kolorki sprawdzają się rewelacyjnie :)

      Usuń
  4. rzadko noszę pastelowe lakiery ale ten niebieski semilac na paznokciach wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda świetnie jednak ze względu na bardzo słabe krycie polecałabym wybrać inny z kolekcji Semilac np. Mint ;)

      Usuń
  5. Genialne kolory i bardzo dokładnie zrobiony manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zestawienie <3 Zapraszam do komentowania i obserwowania: http://rebellious-anne.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo schludnie wykonane! Paznokcie takie cukierkowe ;3 Ja też się bawię hybrydą i wiem jak to jest, gdy lakier słabo kryje ;/
    barwne-paznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. o takie mani bardzo mi się podoba !! cudowne kolorki :)!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale urocze paznokcie! :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne wiosenne paznokcie:) świetne kolory!
    Jeśli masz ochotę to zapraszam na wspólną obserwację:)
    Mi blog przypadł bardzo do gustu więc zaczynam być nową obserwatorką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kolory :) I ładnie się prezentują :)

    Chcesz to wpadnij do mnie - https://myfantasyandme.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń