niedziela, 20 grudnia 2015

Jak ja zaprezentuje się przy świątecznym stole?



PODPIS
Święta tuż tuż... Choinka jest, prezenty zapakowane w czerwony papier grzecznie pod nią czekają. Pomijając już mniej przyjemną część tego gorącego czasu w roku, czyli sprzątanie i gotowanie, jedyne co pozostało to zadbać o siebie, ubrać się w odświętne fatałaszki  i poczuć się wyjątkowo :)



Kolorem, który najbardziej mi kojarzy się ze świętami jest czerwony. Właśnie dlatego w okresie świątecznym jako dodatek do stylizacji będzie pojawiać się soczysta czerwień. Na ustach zagości pomadka w kredce z Golden Rose o numerze 09. Raczej nie sprawdzi się w samą Wigilię, może być troszkę uciążliwa przy składaniu życzeń bliskim i rozdawaniu całusów ;)


 Natomiast jeżeli chodzi o paznokcie tym razem będzie to Legendary Red (063) oczywiście z Semilac. W kwestii stroju w tym roku postawiłam na sukienkę. Raczej nie zdarza się, żeby ktokolwiek miał okazję zobaczyć mnie w czymś innym niż spodnie, więc jak dla mnie, jest to podwójna okazja by poczuć się wyjątkowo. Sukienkę kupiłam w brytyjskim H&M. Jest przeurocza, biały kołnierzyk wygląda bardzo grzecznie, w sam raz, żeby Mikołaj dał się nabrać. Choć czerwona pomadka na ustach może mnie trochę zdradzać ;)
Jeśli szukacie sukienki w takim stylu zajrzyjcie na brytyjską stronę sklepu. TUTAJ znajdziecie sukienkę,którą ja kupiłam. Specjalnie dla Was odszukałam również ten sam model na polskiej stronie, a znajdziecie go TUTAJ.




Posty pojawiają się u mnie w każdą niedzielę, a więc ten jest tym ostatnim przed świętami. Korzystając z tej okazji chciałabym Ci życzyć, żebyś ten czas spędziła w gronie najbliższej rodziny, abyś z wypiekami na twarzy głośno śpiewała kolędy, abyś tuliła swoje dzieci i uśmiechała się serdecznie do osób, które towarzyszą Ci w tym dniu, abyś wypoczęła i zebrała siły na przyszły rok, bo w nim będą spełniać się Twoje marzenia, abyś zrozumiała jak wiele jesteś warta i jak wielką masz moc, aby zawsze w Twojej głowie wirowały pozytywne myśli a na Twojej drodze pojawiali się sami dobrzy ludzie. I pamiętaj! Dbaj o siebie i o swoje zdrowie i ubieraj się ciepło! Nie zapominaj o tym. :*

Dziękuję tym wszystkim, którzy przez te kilka ostatnich miesięcy poświęcili swój czas na czytanie mojego bloga, zaglądali do mnie i dzielili się swoimi opiniami. Liczę na to, że w przyszłym roku będzie nas więcej.... i więcej...  a potem może jeszcze troszkę więcej ;)



Pozdrawiam cieplutko
PODPIS

20 komentarzy:

  1. bardzo ładnie ;) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieeeknie wyglądasz i super świąteczny look :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyszło. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna propozycja świątecznego stroju. Wyglądasz świetnie. Wesołych i spokojnych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość wygląda bardzo fajnie, wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowych, Wesołych Świąt, spełnienia marzeń, samych sukcesów i realizacji celów oraz wszystkiego najlepszego Nowym Roku.:-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mijają Święta?:-)

      Usuń
    2. Na błogim lenistwie, aż żal, że niedługo trzeba wrócić do rzeczywistości :) A jak minęły u Ciebie? Była góra prezentów? ;)

      Usuń
  7. Radosnych Świąt w cieple rodziny,
    pięknie pachnącej choinki,
    zdrowia i energii na co dzień
    oraz dużo uśmiechu

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt! :) Wyglądałaś bardzo elegancko i pięknie. Ja również postawiłam na czerwone usta.
    P.S. Fajny żyrandol :) Moi dziadkowie taki mieli i gdy byłam mała zawsze o takim marzyłam. Mam sentyment do takich.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję, bardzo mi miło :* Co do żyrandola to również zawsze mi się taki marzył, ma w sobie pewien romantyzm :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, elegancko i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń