piątek, 14 sierpnia 2015

Olejowanie włosów - olej rokitnikowy

Kochani zaczynamy!


Moje włosy należą do cienkich i słabych, co oznacza że muszę włożyć wiele pracy aby poprawić ich kondycję. Jeszcze niedawno miałam zaledwie garstke włosów na głowie. Sytuacja poprawiła się dzięki olejkom. To co mi najbardziej pomogło to olej rokitnikowy.



W sieci jest stosunkowo mało informacji na jego temat, a ja dowiedziałam się o nim że starej książki z naturalnymi przepisami wspomagającymi naszą walkę o dobrą pielęgnację.

Olejek ma intensywnie pomarańczowy kolor. Nie bój się, nie wpłynie w żaden sposób na kolor Twoich włosów. Jedyne na co powinnaś uważać to ubrania. Załóż coś czego nie będzie Ci szkoda w przypadku poplamienia.

Więcej o właściwościach olejku rokitnikowego.

Przejdźmy do sedna sprawy :)

Moja mikstura składa się z:


  • 1 łyżeczki olejku rokitnikowego
  • 3 łyżek stołowych olejku jaśminowego

Opcjonalnie możesz dodać kilka kropel cytryny.
Moje włosy są średniej długości i tak jak pisałam wcześniej są cieniutkie więc jeżeli masz długie, gęste włosy spokojnie możesz zwiększyć dawkę.

Powstały produkt mieszamy i nakładamy na włosy. Najlepsze efekty otrzymuje kiedy nakładam mieszankę na skalp i na całą długość włosów. Oczywiście aby utrzymać ciepło zakładam foliowy worek i ręcznik. Tu następuje rzecz której nie znoszę, a mianowicie chodzenie w tym upiększaczu kilka godzin, ale to mała cena za zdrowe włosy ;) Jeżeli chcesz, olejek możesz zmyć po godzinie. Wszytko zależy od tego ile masz czasu i cierpliwości :)

Gdy już mamy dość, wszystko zmywamy najlepiej szamponem, który dobrze oczyści naszą skórę i włosy.
Ja taką kurację przeprowadzałam dwa razy w tygodniu. Na ten moment robię to tylko raz na tydzien i myślę że moje włosy są w całkiem niezłej kondycji.


Prawie zapomniałam....
Olej sprawił również, że moje włosy przestały się przetłuszczać ;)

Możesz trochę poeksperymentować z proporcjami jak również zmieszać go z innym olejem, który Tobie służy i sprawdzić w jakiej formie spisze się najlepiej.


Mam nadzieję, że post się spodobał i że skorzystasz z niego choć w minimalnym stopniu.

Zapraszam do dzielenia się Waszymi sposobami na piękne włosy. Dajcie znać czy też testowalyscie ten olejek i czy dał Wam oczekiwane efekty.



Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz